10 YILLIK DENEYİM

MÜMSAD SORUMLU İLETİŞİM FELSEFESİ

Başarının 3 Temel Dişlisi

Bilimsel gerçekler ve etik kurallar ekseninden ayrılmayarak, ortak harekete bilinciyle, var olan tecrübelerden faydalanarak ve sürdürülebilir bir ilişki yönetimiyle her geçen gün bu tecrübelerimizin üzerine koyarak bugün bulunduğumuz yere geldik.

İletişim Ana Stratejisi

Hedef kitleye ulaşmak için temel prensibimiz önce her bir segmentin fikir liderlerine ulaşmak, onlara kategorimizle ilgili bilimsel doğruları anlattıktan sonra daha yaygın şekilde ilgili uzmanlığa iletişim yapmak oldu. Tepedeki fikir liderinden uzmanlara ulaşacak şekilde bir çağlayan modeli kullandık.

Bütünleyici İletişim

Bu 10 yıllık yolculuğumuz esnasında, önceliklendirdiğimiz “uzman iletişimi” alanı oldu. Ancak bütünleyici olması ve 360 derece iletişimi kapsamak amacıyla diğer alanları da kullandık. Bu kapsamda tanıtım kampanyaları, pr, Bakanlıklarla iletişim, Belediyeler gibi kamu kurumlarıyla iş birliği ve üniversitelerde iletişim çalışmaları yapmaya devam ettik.

Günümüzde televizyon reklamcılığı hedeflemesi mantığıyla herkese aynı mesajı kanıksatmaya çalışmanın işe yaramadığı aşikar.

Biz iletişimimizi “etkileşim kurmak”, “diyalog oluşturmak” ve “deneyim sunmak” üzerine kurguluyoruz.

Mesajlarımızı sürdürülebilir, geliştirilebilir ve pekiştirilebilir bir şekilde sunmaya ve farklı hedef kitlelere farklı yaklaşımlar geliştirmeye çalışıyoruz.

10 Yılda Kimlere Ulaştık?

Uzman İletişimi;

  • 3.850 diyetisyen,
  • 2.231 doktor,
  • 1.460 öğrenci
  • 256 gıda mühendisi

Basın

  • Ulusal
  • Yerel, 12 il

28 Üniversite Konferansı

  • 4.450 gıda mühendisliği & beslenme öğrencisi,
  • 220 gıda mühendisi akademisyen

Belediye Toplantıları
Dijital mecralar